Walne zebranie sprawozdawczo wyborcze

ZAPROSZENIE

Zapraszam na obrady Walnego Zebrania Sprawozdawczo-Wyborczego Członków Dobromiejskiego Stowarzyszenia Ludzi Aktywnych PASJA, które odbędzie się w Kinie w Dobrym Mieście w dniu 22 lutego 2014 roku. Rozpoczęcie o godz. 12.15. Wpłaty składek od godz. 12.00.

 

 

Porządek Obrad Walnego Zebrania Członków Dobromiejskiego Stowarzyszenia Ludzi Aktywnych PASJA

  1. Otwarcie zebrania i stwierdzenie prawomocności obrad,
  2. Wybór przewodniczącego zebrania, protokolanta, Komisji Skrutacyjnej, Komisji Uchwał i Wniosków.
  3. Zapoznanie z porządkiem zebrania, regulaminem obrad i ich przyjęcie.
  4. Sprawozdanie z działalności Zarządu.
  5. Sprawozdanie z działalności Komisji Rewizyjnej ,
  6. Przyjęcie uchwał w sprawie:
  • prawomocności obrad.
  • przyjęcia sprawozdania z działalności Zarządu.
  • przyjęcia sprawozdania Komisji Rewizyjnej.
  • udzielenia absolutorium Zarządowi Stowarzyszenia i Komisji Rewizyjnej.
  1. Wybór prezesa, Zarządu Stowarzyszenia i Komisji Rewizyjnej
  • przyjęcie uchwał Komisji Skrutacyjnej o wynikach wyborów,
  1. Przyjęcia budżetu i programu działalności na najbliższy rok działalności.
  2. Sprawy różne.

 

Sprawozdanie z I Walnego Zebrania Sprawozdawczo-Wyborczego członków Dobromiejskiego Stowarzyszenia Ludzi Aktywnych PASJA

 

W dniu 22 lutego 2014 roku odbyło się I Walne Zebranie Sprawozdawczo-Wyborcze członków DSLA PASJA w Dobrym Mieście. Zebranych przywitał prezes Andrzej Kuptel i zaproponował wybór przewodniczącego i protokolanta zebrania. Przewodniczącą została Jolanta Hernat a protokolantem Marek Kuptel. Następnie dokonano wyboru Komisji Skrutacyjnej i Komisji Uchwał i Wniosków.Komisja Skrutacyjna pracowała w składzie : Małgorzata Połoniewicz – przewodnicząca, Bożena Bursa i Robert Grabowski – członkowie , natomiast Komisja Uchwał i Wniosków pracowała w składzie : Teresa Kuptel – przewodnicząca , Zofia Dziemidowicz i Teresa Budyś – członkinie. W kolejnym punkcie zebrania Przewodnicząca zaproponowała przyjęcie porządku i regulaminu obrad. Porządek i regulamin obrad przyjęto jednogłośnie. Następnie Jan Hernat -vice prezes zapoznał zebranych z działalnością Zarządu a Teresa Budyś – przewodnicząca Komisji Rewizyjnej zapoznała z działalnością komisji w mijającej kadencji. Po krótkiej dyskusji nad sprawozdaniami Zarządu i Komisji Rewizyjnej przyjęto uchwały o:

  •  prawomocności obrad – w zebraniu udział wzięło 27 osób z 34 członków,
  •  przyjęciu sprawozdania z działalności Zarządu,
  •  przyjęciu sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej,
  •  udzieleniu absolutorium Zarządowi Stowarzyszenia i Komisji Rewizyjnej..

W dalszej części zebrania przystąpiono do wyborów prezesa, członków Zarządu i członków Komisji Rewizyjnej. Na prezesa zgłoszono dwie kandydatury Andrzeja Kuptel i Marka Kuptel. Obaj kandydaci wyrazili chęć kandydowania. W głosowaniu jawnym wygrał Andrzej Kuptel. Następnie nowo wybrany stary prezes podziękował Joli Hernat za sprawne prowadzenie zebrania i zaproponował do wspólpracy w zarządzie następujące osoby : Jan Hernat, Maria Piejdak, Marta Hernat-Grabowska i Marek Kuptel. Maria Piejdak podziękowała za propozycję dalszej współpracy z powodów rodzinnych. Prezes podziękował jej za pracę i pełnioną funkcję skarbnika w mijającej kadencji. Do pracy w Zarządzie zgłoszona została Łucja Szydłowska, która propozycję przyjęła. W głosowaniu jawnym wszyscy zgłoszeni do Zarządu otrzymali wymaganą liczbę głosów. Następnie zgłoszono kandydatów do Komisji Rewizyjnej : Teresę Budyś, Zofię Dziemidowicz, Martę Ficek i Zenona Liminowicza. W głosowaniu jawnym wybrano trzy osoby do Komisji Rewizyjnej. Zenon Liminowicz otrzymał najmniejszą liczbę głosów. Wkrótce Komisja Rewizyjna ukonstytuowała się. Przewodniczącą została Teresa Budyś a członkiniami Zofia Dziemidowicz i Marta Ficek. Na pierwszym posiedzeniu Zarządu Stowarzyszenia prezes zaproponował następujące funkcje: Jan Hernat- vice prezes, Łucja Szydłowska – skarbnik, Marek Kuptel- sekretarz i Marta Hernat-Grabowska – członek. Funkcje zostały przyjęte. W dalszej części zebrania dyskutowano na temat programu działalności i budżetu stowarzyszenia. Po dyskusji Teresa Kuptel – przewodnicząca Komisji Uchwał i Wniosków przedstawiła zgłoszone propozycje.Przede wszystkim utrzymanie i rozwijanie cyklicznych dorocznych działań podejmowwanych przez Stowarzyszenie. Są to : organizowanie imprez karnawałowych, pielgrzymek, turniejów rodzinnych, kontynuowanie programu „Granicami Warmi”, poznawanie Dobrego Miasta i okolic, udział zespołu śpiewającego PASJA w koncertach organizowanych na terenie gminy Dobre Miasto i poza terenem gminy oraz utrzymywanie i rozwijanie internetowej strony stowarzyszenia. Program działalności został przyjęty. Natomiast w sprawie budżetu ustalono, że składki członkowski pozostają bez zmian. Przegłosowano dofinansowanie dla członków stowarzyszenia w kwocie 30 zł do wyjazdu „Granicami Warmi”. Przegłosowano również wniosek Jana Hernata o dofinansowanie do budowy figury pamiątkowej w dobromiejskiej bazylice w hołdzie ks. Jerzemu Popiełuszcze. Uchwalono dofinansowanie w kwocie 200 zł. Zobowiązano Zarząd Stowarzyszenia o ubieganie się o wsparcie finansowe podejmowanych przez stowarzyszenie działań. Jan Hernat poinformował, że stowarzyszenie na złożony wniosek otrzymało w 2014 roku dotację celową w wysokości 2 tys. zł z Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na realizację dwóch Wielobojów Rodzinnych. Na zakończenie Andrzej Kuptel podziękował wszystkim za udział i sprawne przeprowadzenie I walnego Zebrania Sprawozdawczo-Wyborczego i życzył podobnie aktywnego zaangażowania i dobrych efektów działalności w następnej kadencji.

Andrzej Kuptel